Pressemeddelelser

Restaurant - Danmarks nye vinfestival - Wine Week

Danmarks nye vinfestival – Wine Week

Endelig kan vi præsentere den første udgave af Wine Week, Danmarks nye vinfestival, der afholdes fra fredag d. 16. august til og med søndag d. 25. august 2024. I løbet af disse ti dage vil forskellige aktører fra den danske restaurationsbranche invitere gæster til en fejring af vinens verden.Billetsalget er netop begyndt. Wine Week er […]

Danmarks nye vinfestival – Wine Week Læs videre »

Fra madspild til overskud - Salling Groups nye øl er lavet på overskudsbrød

Fra madspild til overskud: Salling Groups nye øl er lavet på overskudsbrød

Der lander en god nyhed på hylderne i Salling Groups butikker, idet dagligvarekoncernen, FoodRemade og bryggeriet BRØL lancerer et nyt initiativ i kampen mod madspild. Brød fra 6.000 kilo ”overskudsbrød”, som ikke kan sælges, bruges i brygningen af to nye øl, der sælges i føtex og Bilka og fra uge 24 også i Netto. Projektsamarbejdspartnere

Fra madspild til overskud: Salling Groups nye øl er lavet på overskudsbrød Læs videre »

Restaurant - Ny 2-i-1 Skure- og aftørringsklud - En virkningsfuld klud til restauranter, der effektivt ønsker at tackle snavs

Ny 2-i-1 Skure- og aftørringsklud: En virkningsfuld klud til restauranter, der effektivt ønsker at tackle snavs

Ingen tid at spilde for restaurantpersonale Miljøet i en restaurant kan være hektisk og hurtigt. Tempoet i en travl hverdag og problemer med mangel på personale betyder, at hænderne er få, og tiden er kostbar. Restaurantpersonale estimerer, at de bruger 59 % af deres tid på rengøring1, og selvom køkkener normalt er indrettet til effektiv

Ny 2-i-1 Skure- og aftørringsklud: En virkningsfuld klud til restauranter, der effektivt ønsker at tackle snavs Læs videre »

Restaurant - Tork lancerer ny konsulentservice til restauranter

Tork lancerer ny konsulentservice til restauranter: Et bedre arbejdsflow sikrer en bedre oplevelse for både personale og gæster

Udfordringer i foodservice-branchen Foodservice-branchen er hektisk, og forventningerne til hygiejne, bæredygtighed og gæsternes oplevelse er højere end nogensinde. Restauratører ved, at jo mere problemfri servicen er, desto mere tilfreds bliver gæsten – og dermed opnås der også større succes for virksomheden. Men det daglige pres kan gøre det svært at bruge tid og ressourcer på

Tork lancerer ny konsulentservice til restauranter: Et bedre arbejdsflow sikrer en bedre oplevelse for både personale og gæster Læs videre »

Scroll to Top